Távirányítós fűnyíró

2014.07.05. 12:18 zoli.

Nos, hosszú hallgatás után ismét itt vagyok. :) Egyébként nem tűntem el és nem is fagytam meg itt a messzi Északon, annyira azért nincs itt hideg. :) Dávid barátom szóvá tette, hogy a blogom kezd egy elcseszett gasztro blogra hasonlítani, és ami azt illeti, igaza is volt! :) Egyéb téma viszont nem akadt, vagy ha mégis, akkor pedig időm nem volt, hogy írjak róla.

Ez az írás, amivel most visszatérek, nem lesz sem hosszú, sem mélyen szántó, mindössze egy érdekességet szeretnék megosztani, amit minap láttam. Íme:

Távirányítós fűnyíró! :)

Amikor észrevettem, szóltam kollégámnak is, hogy Nézd már! Távirányítós fűnyíró! Mire ő, nagyjából közönyösen: Oké, és!? 2014-et írunk.

Igen, ami azt illeti, manapság technikailag ez nem nagy dolog, inkább anyagi kérdés. Ahol persze olcsó az emberi munkaerő, ott az ilyen és ehhez hasonló technikai vívmányok nem nagyon rúgnak labdába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr536472133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása