Utazás

2013.09.14. 20:04 zoli.

Miután a budapesti munkaviszonyom megszűnt, Győr mellé, szüleimhez költöztem. Onnan nagyjából azonos távolságra van a bécsi, a pozsonyi és a budapesti reptér is. Repülőjárat kereséskor meglepődve tapasztaltam, hogy ezekről a helyekről túlnyomórészt átszállással lehet eljutni Helsinkibe. Szerencsére találtam olyan közvetlen járatot, amit jó áron kínáltak. Két nagybőrönddel, egy kisebb fedélzeti börönddel és helyfoglalással együtt a számla végösszege megállt 37e Ft-ban.

Felszállás előtt még volt egy kis időm, amit a duty free shop-ban való nézelődéssel töltöttem. Akciós volt a Fütyülős mézes ágyas cseresznye, 2e Ft-ért adtak egy üveggel. Vettem egyet, jól jön ez még! :)

A Norwegian Air Shuttle társasággal utaztam. Jócskán volt utas a gépen, de nem volt tele, én például egyedül ültem a sorban. :) A fedélzeten volt internethozzáférés, ennek örültem. :)

AirplaneFromBudapestToHelsinki-w630.jpg

Egyébként azért Helsinkibe repültem, mert Espoo-nak nincs reptere, de ez nem is nagyon hiányzik, ugyanis ez a két város nagyon közel fekszik egymáshoz, annyira, hogy gyakorlatilag egybeépültek. A reptéren egy kolléga várt rám. Aznap nála aludtam, másnap reggel pedig elvitt az átmeneti szállásomra, amiről egy későbbi posztban számolok be.

LightsOfEspoo-w630.jpgEspoo fényei

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr165506795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása